zaterdag 2 juni 2012

Taartloze week..

Afgelopen week zou voor mij een erg leuke week worden. In het weekend wilde ik graag cupcakes maken omdat we visite kregen en ik zou woensdag een high tea mogen maken in een verzorgingshuis. Ik had er ontzettend veel zin in. De volgende 'hapjes' stonden op de planning: quiche, sandwiches, cupcakejes, scones met jam en clotted cream en een koekje met room en fruit. Ik zag het helemaal zitten en de boodschappen waren al binnen. Helaas had ik in het weekend ontzettend veel buikpijn en kreeg de visite 'gewone' koeken voorgeschoteld.
Aangezien ik maandagavond weer niet rechtop kon zitten door de pijn, ben ik dinsdag maar naar de dokter gegaan en werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Daar gaat mijn high tea.. Ik baalde er zo ontzettend van want wat een zin had ik er in. Inmiddels ben ik weer thuis maar moet ik nog wel even wachten voor ik weer aan het bakken kan helaas.

Groetjes,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten