vrijdag 22 juni 2012

Nog precies 1 week!

Het duurt nog precies 1 week voor mijn buren gaan trouwen! En dat betekend dat ik volgende week eindelijk de bruidstaarten mag maken. Ik heb er lang op moeten wachten maar het is dan toch eindelijk bijna zover. Afgelopen weekend heb ik nog even 1 taart geoefend. Helaas waren de verse aardbeien op en heb ik aardbeien uit blik moeten gebruiken. Het smaakte er gelukkig niet minder om.
Dit is het resultaat van de 'proef versie'.


Om volgende week de taarten te kunnen maken moest ik natuurlijk vandaag naar 'De Leukste Taarten Shop' in Ommen. Zeer vervelend uiteraard maar ik heb me opgeofferd om er toch maar heen te gaan. Voor de taarten van volgende week was ik veel nodig, fondant, biscuitmix, een printje, smaakstof en nog wat andere dingen. En ik kon het ook niet laten om wat leuks voor mezelf te kopen dus heb ik een koekjes uitstekerset gekocht in de vorm van een bruidstaart en een bruidsjurk met een texturemat. Deze zal ik binnenkort ook eens uitproberen en uiteraard zal ik dan hier mijn foto's plaatsen. Maar eerst zal ik de bruidstaarten gaan maken!

Groetjes,
Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten